Tuesday, January 5, 2010

VIRILE for men




VIRILE (MEN VITAL CREAM)

Virile adalah sesuatu yang perlu dimiliki oleh setiap lelaki. Virile adalah satu-satunya krim untuk lelaki direka 100% selamat dan telah diuji keberkesanannya dengan ujian klinikal oleh Dr Ismail Tambi.
Mudah digunakan dan ternyata berkesan.

Formulasi khususnya mengabung jalinkan intipati dari sejenis ikan (Periohtalmodon Sclosseri ) dan dua jenis herba aproadisiac (Epimedium Sagittau ) dan (Muira Pauma ) yang amat sesuai sekali bagi merawat ejakulasi yang tidak matang (pancutan awal ), menambah saiz ketegangan alat kelamin lelaki secara beransur-ansur.

Tiada urutan. Tidak melekit dan tidak berminyak.

Virile selamat, mudah dan berkesan.Produk ini telah terbukti berkesan secara kajian klinikal oleh pakar. Ianya berdaftar dengan US FDA (CPIS No.F1058996).Berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL04100536K) dan juga telah berdaftar dengan Health Sciences Authority (HSA), Singapore.


1. Merawat ejakulasi yang tidak matang ( pancutan awal ).
2. Memberi ereksi yang mantap.
3. Memantapkan Daya Sensitif & Daya Kawalan Alat Kelamin
4. Menyuburkan kulit serta menyingkirkan kotoran kat alat kelamin lelaki.
4. Menambahkan saiz ketegangan alat kelamin lelaki secara beransur.
5. Meningkatkan kesihatan Kulit dengan Vitamin & Herba.


"Krim penggunaan peribadi anggota sulit didapati memberi kesan baik kepada zakar, membuat kulit zakar segar dan sensitif. Membuat tisu cergas dan struktur zakar kukuh. Lelaki yang mempunyai lemah daya kawalan ejakulasi dapat mengawalnya melalui sistem bio-feedback. Bagi mereka yang mencapai ereksi yang kurang mantap mendapat ereksi yang lebih mantap. Kajian dengan menggunakan krim Plasibo iaitu krim tanpa ramuan herba dan ikan belacak tidak memberi apa-apa kesan positif kepada penggunanya."
Dr. Mohd. Ismail Tambi (A.M.T.'MBBS.,D.R.M) ( Pakar Andrology).

Disyorkan Dr. Ismail Tambi di dalam Harian Metro

Berikut adalah antara jawapan Dr. Ismail Tambi yang disiarkan Harian Metro:

Sering tewas
SAYA berusia 26 tahun dan mendirikan rumah tangga pada Mei lalu. Masalah saya, selepas empat bulan berkahwin, saya kerap ‘tewas’ awal setiap kali bersama isteri, sedangkan sebelum ini saya mampu bertahan lama serta memuaskan isteri.

Perkara yang anda alami sering terjadi pada semua lelaki pada peringkat awal perkahwinan apabila anda baru mula berjinak-jinak dengan persetubuhan dengan pasangan.
Anda akan dapati, jika tusukan hanya menggunakan penghujung anggota sulit anda menusuk faraj, sudah tentu bahagian yang amat sensitif itu mudah terangsang dan sukar dikawal, terpancut terus dan tidak sempat mengawalnya.
Jika anda masukkan keseluruhan anggota sulit dalam corong faraj sehingga ke pangkal zakar dan hanya bergerak sedikit iaitu menarik dan menolak ereksi sedikit dalam keadaan ereksi anda keras dan padat, anda dapat kekal lama kerana bahagian ereksi yang anda gunakan iaitu pangkal zakar tidak sensitif.
(Ereksi boleh dipadatkan dengan mengemut atau mencengkam otot lubang najis dan lubang kencing seperti menahan kencing atau menahan kentut).
Kaedah persetubuhan berdaya tahan ini dikenali sebagai teknik bersepadu atau ‘Coital Alignment’. Untuk meningkatkan kesedaran, penghujung zakar anda boleh gunakan krim perapi anggota sulit yang dirumuskan khusus iaitu krim perapi genital ‘Virile’ untuk lelaki.
Krim ini sudah diuji kaji dan didapati mampu meningkatkan kesedaran dan keyakinan, namun ia bukan krim seks atau untuk membesarkan zakar. Tiada krim lain sebegitu.
Â
2  Langkah Mudah Penggunaan Virile:

Langkah 1: Picit sedikit krim di hujung jari tangan dan sapukan mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) daripada hujung dubur sehingga bawah buah zakar. Sapuan ini mengambil masa lebih kurang 20 saat. Jangan sapu di atas buah zakar.
Photobucket

Langkah 2: Sapukan krim pada bahagian hujung zakar dan keseluruhan zakar mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) sehingga krim meresap ke dalam kulit.
Photobucket


S1: Bilakah saya dapat merasai keberkesanan Virile For Men?

J1:Sejak kali pertama anda menggunakan Virile, anda akan merasai kehangatan yang sensasi, ini menunjukkan produk ini sedang bertindak terhadap 'Corpora Cavernosa', iaitu tisu yang bertanggungjawab untuk memberi ketegangan dan orgasm. Anda akan merasai ketegangan yang mantap dan kepuasan yang berpanjangan serta terdapat peningkatan dalam orgasm.
Kesan yang ketara akan diperolehi selepas anda menggunakan produk ini selama 14 hari. Ketegangan yang mantap dan kepuasan yang berpanjangan akan diperoleh dalam jangkamasa 4-6 minggu sahaja.

S2: Bagaimanakah Virile For Men bertindak?
J2: Virile For Men mengandungi protein dan ekstrak lemak ikan belacak, asid-amino alanine, yang mustahak dalam pemerosesan pyruvate untuk putaran tenaga sirat otot alat kelamin lelaki. ATP (adenosine triphosphate) melegakan otot sirat dan tisu pengembang zakar apabila memasuki ruang trabecula otot zakar, mengakibatkan ruang itu mengembang dan stuktur zakar memadat.
Corpora Cavernosa adalah tisu erektika yang terdapat pada alat kelamin lelaki yang bertanggungjawab untuk menghasilkan ketegangan dan orgasm. Penggunaan Virile For Men yang berterusan akan dapat merangsangkan ketegangan yang mantap dan berterusan.

S3: Adakah Virile For Men mempunyai sebarang kesan sampingan?
J3: Virile For Men adalah krim asli yang berkualiti dan ianya selamat digunakan. Produk ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan. Produk ini telah diuji secara dermatologika dan didapati ianya tidak menutupi liang roma dan ianya sesuai dengan semua jenis kulit.

RM59.90/50g

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...