Wednesday, January 27, 2010

JAWATAN KOSONG AHLI FARMASI


Kami dalam proses mengembangkan perniagaan kami dan memerlukan Ahli Farmasi yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan di premis kami di sekitar Perak utara dan Penang atau dimana- mana mengikut kesesuaian anda diseluruh Malaysia

Kelayakan ialah mempunyai Ijazah Sarjana Muda Sains Farmasi dan berdaftar dengan Lembaga Farmasi.

Gaji yang menarik
Dan pelbagai kemudahan yang lain

Berminat boleh menelefon saya atau berhubung melalui emel.

1 comment:

  1. Salam , saya berminat sebab saya sendiri merupakan student farmasi . Cume saya hanya setakat diploma sahaja . Saya sedang mencari ruang kerja seperti ini di sekitar penang , selangor dan kL. Boleh atau tidak dipertimbangkan ? Email saya , Ayucikdin@ymail.com ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...